korvinification (korvinification) wrote,

Табір "Глобус".
Третя зміна.
Дні 0 - 2.

З Командосом ми зустрілися того року на автовокзалі. Я стояв в черзі за квитками, коли він крокував своєю різкою ходою повз чергу.  Озвався до нього, ми привіталися і квитки на автобус взяли разом. Цього року він взяв із собою рюкзак нормальних розмірів, а не міні- як минулого року.

Коли виходили з будівлі автовокзалу,  зустріли Макса, нашого інструктора. На нашу маршрутку йому взяти квитки не вдалося, він поїхав наступною.

Закинули рюкзаки в багажник. Їхати нам треба було трохи далі за Ворохту, табір Глобус розташований у віддаленому районі Ворохти, Завоєлля, на дорозі до турбази Заросляк, звідки починаються основні маршрути на Говерлу.  Поїздка тривала десь зо дві години, за цей час ми встигли обмінятися останніми новинами, враженнями про походи. Я розповів про свої Кримські походи, Командос – про категорійний гірський похід на Кавказ, в Грузію. Забігаючи наперед, фраза «А у нас на Кавказе», десь за кілька днів стала з вуст Командоса настільки звичною, що викликала посмішку.

Небо Франківщини радувало гарною погодою. Ясний ранок з маленькими хмаринками, яскрава синь блакитного неба і туман, що виринав із долин якими ми проїзжали, піднімали настрій. На душі було передчуття пригод і відчуття, ніби ти повернувся додому.

Ми попросили водія зупинити автобус на повороті до Заросляка. Вивантажили рюкзаки під дощатий навіс зупинки. Поснідали печивом і рушили останні піші кілометри до табору.

Табір зустрів нас незвичною метушнею. Того року пройшла широка рекламна кампанія відпочинку у Глобусі, плюс деякі інструктори і організатори мандрівок сформували свої загони ще в Києві, тож люду було досить багато. Від’їжджала попередня зміна, біля кострища готували собі сніданок інструктори.

Рюкзаки ми закинули в вільну кімнату, а вже ввечері, коли під’їхала частина туристів, зареєструвалися з путівками у Марочкіна, старшого інструктора зміни.
Загалом, перший день можна було назвати спокійним, коли вдихаєш чисте карпатьске повітря на повні груди, звикаєш до того, що ти вже не в гомінливому мегаполісі. Та я того разу встиг відзначитись буквально після приїзду – показуючи новачкам найближчий струмок, де можна набрати воду для чаю, оступився і промочив свій кросівок на сто відсотків, на додачу подряпавши ногу. Довелось відкривати аптечку і іронізувати з приводу того, що першим своїм пацієнтом, став я сам.

Цього року Макс, інструктор, планував похід першої категорії. І на відміну від попереднього року, коли в нашому загоні усі обов’язки він взяв на себе, ще до початку походу були розподілені ролі. Командос відповідав за особисту і групову снарягу, Саня і Катя вирішили формувати розкладку (завхави), Влад був казначеєм, а я обрав собі роль медика – відповідав за аптечку.

Ми приїхали за день до офіційного початку зміни і весь наступний день був днем приїзду і формування загонів. Кілька загонів, приміром, приїхали на великому автобусі, замовивши його з самого Франківська.

Більша ж частина нашого загону вже була у Завоєллі. Алкодесант приїхав на кілька днів раніше і відпочивав на березі Прута. Паля, Влад, Андрій, Саня і ще один їх товариш, здається, Андрій жили в наметах подалі від метушні від’їзду другої зміни.

Другого дня зміни був традиційний пробний похід на Кукул. Досить крутий підйом і як бонус – поїдання чорниці.
З погодою на Кукулі традиційно не щастило, після підйому почав накрапати дощ.

1. Дощові хмари над Чорногірським

2. Хмарина над Петросом

4. Відпочинок

8. Почався дощ

10.

[Бонус (натисніть щоб прочитати)]
Бонус
Твір є суцільною вигадкою автора і не претендує на опис реальних подій.
Усі співпадіння з реальними особами та подіями є випадковими.

П’єса «Треш, Глобус і Ґорґани»

Дійові особи:

Паля, алкодесантник.
Влад, алкодесантник.
Андрій, головний алкодесантник.
Андрій О, junior алкоденсантик.
Саня, стажор алкоденсантик, нудило.
Макс, інструктор.
Командос, командос.
Сергій, відповідальне мудило.
Віка, дівчина з хаосом у голові.
Оля, турист початківець.
Гуцол, гіперактивне дівчисько.

Детальне дось’є.
Паля.
Алкодесантник. Має світле волосся, окуляри, що додають йому серйозності. Трохи розпиздяйский зовнішній вигляд компенсує гострим розумом та влучним словом. Душа компанії. Грибник, неперевершений оповідач історій та маленький Будда. Грає на гітарі.

Влад.
Алкодесантник. Грає на гітарі. В поході виконує обов’язки фінансиста.

Андрій.
Адмірал алкодесанту. Головний генератор лулзів в поході. Осягнув дзен, та вдає протилежне.

Андрій О.
Новачок в компанії. Через травму не приймав участі в поході.

Саня T.
Алкодесантник-початківець зі великим стажем початківця. Співак від душі. В поході – завхав на півставки. Часом буває нудилом.

Макс
Інструктор. Грає на гітарі та має чудовий голос. Душа вечорів у вогнища.

Командос.
Командос. Настільки крутий хлопака, що тягає стовбури смерек на плечах, рубає дерева ногами, інколи для більшої крутості ходить в гори у війсьових бєрцах. Характер нордичний. Автор мему «А у нас на Кавказе (рос.)». У поході – зав. Загальної снаряги.

Сергій.
Відповідальне мудило. Часто помічений в компанії алкодесанта і Командоса. В поході – медик. А заразом і найбільш покоцаний персонаж.

Віка.
Дівчина з хаосом в голові. У поході – еколог.

Оля.
Турист початківець. Головний матюкальник першої половини походу. Дівчина з лагідними очима.

Катя.
Дівчинка-квітка, якщо кактуси – це квіти. Завхав на пів ставки. Малює. Товаришує з мажорами.

Віталік.
Турист-початківець. Головний соня і копуша походу.

Артем
Мажор зі Сходу. Генератор супер-мега-інтелектуальних ігор для мажорів. Совісна людина.

Жора
Мажор. Кодове ім’я «Майонез». Ярий поціновувач. Саркастичне жлобкувате мудило. Жорсткий розпіздяй.

Таня
Туристка. Білявка. З компанії мажорів.

Саша
Туристка. Ввічлива дівчина. З компанії мажорів.

Даша
Досвідчена туристка. Брюнетка, спортсменка і просто красуня. Полюбляє червоні і помаранчеві кольори.

Саня
Новачок з великим потенціалом. Невтомний, активний, позитивний.

Рома
Новачок. Друг Сані

Гуцол
Гіперактивне дівчисько зі схильністю до театральних ефектів. З компанії мажорів.

Далі буде...
Tags: Глобус, Карпати, Кукул, Україна, похід

Recent Posts from This Journal

Anonymous comments are disabled in this journal

Your IP address will be recorded